UWAGA! Do 17 czerwca został przedłużony nabór propozycji sesji na Konferencję Społeczeństwo i Nauka 2024. Razem stwórzmy jej program!

KonferencjA Spoleczenstwo i Nauka 2024 Mosty – historie dialogi wizje 1024x536 UWAGA! Do 17 czerwca został przedłużony nabór propozycji sesji na Konferencję Społeczeństwo i Nauka 2024. Razem stwórzmy jej program!

Komitet Programowy Konferencji Społeczeństwo i Nauka 2024: ,,Mosty – historie, dialogi, wizje” zaprasza całą społeczność SPIN oraz wszystkie osoby zainteresowane jej tematyką do przesyłania propozycji organizacji sesji podczas jej tegorocznej konferencji. Zależy nam, abyśmy wspólnie stworzyli najważniejsze coroczne wydarzenie SPINowców. Tylko nasze pełne zaangażowanie pozwoli prowadzić ciekawe dyskusje, poznawać się i uczyć się od siebie, poruszać ważne tematy i wspierać się wzajemnie w naszych codziennych wyzwaniach związanych w popularyzacją nauki.

Wyznaczonym celem jest, aby program konferencji był coraz ciekawszy, bardziej inspirujący i angażujący. A to nie uda się bez Was! Dlatego zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami i do przesyłania propozycji organizacji sesji. Tematyka tegorocznej konferencji koncentruje się na budowaniu mostów poprzez opowiadanie historii i fascynujące narracje, współpracę międzypokoleniową oraz wychylenie w przyszłość. Więcej szczegółów można znaleźć: T U T A J 

 

KIEDY I GDZIE ODBĘDZIE SIĘ KONERENCJA?

W tym w dniach 12-14 listopada spotkamy się w Centrum Edukacji Ekologicznej ,,Hydropolis” we Wrocławiu. Zgłoszenia do programu obejmują dni 13 i 14 listopada 2024.

 

JAK MOŻE BYĆ TEMATYKA ZGŁASZANYCH PROPOZYCJI? SESJI?

Podczas tegorocznej edycji konferencji zaproponowaliśmy cztery obszary tematyczne:

I. Historie i narracje

II. Dialogi i zrozumienie

III. Wizje przyszłości

IV. Praktyczne aspekty funkcjonowania centrów nauki, planetariów i innych jednostek zajmujących się edukacją naukową

 

JAK PRZYGOTOWAĆ PROPOZYCJE SESJI I WYSŁAĆ ZGŁOSZENIE?

1. Zapoznaj się z zasadami i formularzem zgłoszeniowym.

2. Zbierz zespół osób, który wspólnie przygotuje propozycje sesji a następnie będzie odpowiadać za jej organizację i przeprowadzenie podczas konferencji. Jeśli nie wiesz, kto może dołączyć do Twojego zespołu, prześlij możliwie jak najszybciej na biuro@stowarzyszeniespin.pl ogłoszenie, które zostanie opublikowane na stronie i w mediach społecznościowych SPIN (formatkę ogłoszenia możesz pobrać: T U T A J).

3. Opracujcie wspólnie propozycję sesji – temat, format, uczestników i uczestniczki i inne.

4. Wybierzecie osobę do kontaktu z Komitetem Programowym.

5. Do 17 czerwca 2024 r. wypełnijcie formularz zgłoszeniowy znajdujący się: T U T A J

 

JAKIE SĄ TERMINY ZGŁOSZEŃ I WYBORU PROPOZYCJI SESJI?

  • do 17.06 – nadsyłanie zgłoszeń
  • 18-28.06 – spotkania online Komitetu Programowego z autorami i autorkami wybranych zgłoszeń (jeśli będzie to potrzebne)
  • do 09.07 – decyzja Komitetu

 

JAKIE SĄ KRYTERIA WYBORU ZGŁOSZEŃ?

Komitet Programowy dokona oceny i wyboru zgłoszonych propozycji uwzględniając następujące kryteria:

1. Opis propozycji sesji (kompletność, czytelność, szczegółowość)

2. Tematyka sesji (zgodność z obszarami tematycznymi, powiązanie tematu z celami konferencji)

3. Format sesji (powiązanie formatu z tematyką sesji, poziom angażowania uczestników sesji)

 

O CZYM WARTO JESZCZE WIEDZIEĆ?

1. Czas trwania sesji to 75 minut.

2. Wybrane sesje muszą zostać ostatecznie przygotowane do końca sierpnia 2024 r. w formie umożliwiającej ich wpisanie do programu konferencji, czyli potwierdzone ostatecznie osoby biorące udział w sesji, ostateczny opis sesji, uzgodniony termin, format.

3. Do kontaktów w sprawie przygotowania każdej z wybranych sesji zostanie wskazana jedna osoba z Komitetu Programowego.

 

MASZ PYTANIA?

Zachęcamy do kontaktu z Pawłem Barczyńskim, Członkiem Komitetu Programowego: p.barczynski@ec1lodz.pl

 

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI  I WSPÓŁTWORZENIA JEJ PROGRAMU.

DO ZOBACZENIA WE WROCŁAWIU!